بیجاشدگان: تمامی زندگی ما چور چپاول شده است

© AP Photo / Marjan Vucetic105-year old Afghan woman. Bibihal Uzbeki from Kunduz, Afghanistan, rests in Croatia's main refugee camp at Opatovac, Croatia, near the border with Serbia, Tuesday, Oct. 27, 2015
105-year old Afghan woman. Bibihal Uzbeki from Kunduz, Afghanistan, rests in Croatia's main refugee camp at Opatovac, Croatia, near the border with Serbia, Tuesday, Oct. 27, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تعداد از بیجاشدگان ولسوالی های قلعه ذال و اطراف کندز از پروسۀ سروی انتقاد نموده و این کمک ها را بسنده نمیدانند.

ترورهای مرموز در کندز - اسپوتنیک افغانستان
ترورهای مرموز در کندز
در اثر نبردهای اخیر در شهر کندز و ولسوالی های قلعه ذال و امام صاحب برعلاوۀ تلفاتی جانی، غیر نظامیان زیادی را از مناطق شان به مرکز کندز و ساحات امن تر دیگر آواره ساخته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اریانا نیوز، بیجاشدگان میگویند که تا حال هیچ کمک دریافت نکرده و همه زندگی شان را درجنگ ها از دست داده اند.
همچنین، تعداد از بیجاشدگان ولسوالی های قلعه ذال و اطراف کندز از پروسۀ سروی انتقاد نموده و این کمک ها را بسنده نمیدانند.
از سوی هم، مسوولان محلی میگویند که در سال روان ۱۰ هزار و ۲۰۷ خانواده از مناطق گوناگون آواره شدند که از این میان برای ۱۳۰۰ خانواده مواد خوراکی و غیر غذایی توزیع شده.
روند سروی بیجا شده گان از سوی نهادهای امداد رسان و ادارۀ مهاجرین توسط ۷ تیم در مرکز و ولسوالی های جنگی جریان دارد.
این در حالیست، که تنها در حملۀ طالبان در ماه رمضان بالای امام صاحب به تازگی ۲ هزار خانوادۀ دیگر بیجاشده اند که تا حال هیچ کمک با آنان صورت نگرفته است و به گفتۀ آنان تمامی زندگی شان در جریان جنگ طالبان با حکومت چور چپاول شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала