پاکستانی همکارش را به دلیل بوی بد پا هایش کشت

© Fotolia / ShowcakeНож в крови
Нож в крови - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محکمه امارات متحده عربی یک پاکستانی را که همکارش را به دلیل بوی بد پا هایش به قتل رسانیده بود به 5 سال زندان محکوم نمود .

به گزارش اسپوتنیک محکمه امارات متحده عربی یک شهروند 22 ساله پاکستان را به جرم قتل همکارش به 5 سال زندان محکوم نمود. پس از ختم دوره زندان او به کشورش دیپورت خواهد شد.

قتل در تابستان 2016 هنگام استراحت بعد از ظهر اتفاق افتاد. مردان در اطاق بدون ایرکاندیشن خوابیده بودند و مرد جوان ازینکه همکارش هنگام استراحت همواره پاهایش را پیش بینی او میگرفت ناراحت شده بود. به ویژه که پا های اوبوی نامطبوع و بسیار بدی را دارا بود.
با توجه به مواد قضیه ، اختلاف آنها به سرعت به جنگ تبدیل شد. کارگران دیگر آنها را از هم جدا کردند مگر متهم به گدام رفت و با چاقو برگشت و به جان همکار خود افتاد. حمله توسط کمره های امنیتی ثبت گردیده. قربانی به شفاخانه رسانیده شد ودوکتران چند روز بری نجات او کوشش نمودند اما او بتاریخ 31 جولای سال گذشته از اثر زخم های ناشی درگذشت.
در طول تحقیقات، متهم گفت که او بارها مودبانه خواسته بود تا پا های خود را از جلو بینی او بردارد ، اما در جواب تنها کلمات تحقیر آمیز دریافت نموده بود.به گفته وی مقتول خودش اول حمله نموده بود. اما محکمه سخنان او را قبول نکرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала