قدرتمندترین تانک روسیه - دشمن بزرگ آمریکایی ها و ناتو

© Sputnik / Bolat ShayhinovМодернизированный танк Т-72
Модернизированный танк Т-72 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این تانک که بنام نابودگر "ترمیناتور" یاد گردیده ،قادر است تانک و سایر ماشین های زرهی را در فاصله شش کیلومتری هدف قراردهد.

به گزارش اسپوتنیک اولین مشاهده از یک ماشین زرهی مشهور به "ترمیناتور" در تصاویر گرفته شده در دیدار بشار اسد از پایگاه هوایی حمیمیم ، توجه کاربران در شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است. چراکه ابزاری از این نوع پیشتر در سوریه دیده نشده است.
"ترمیناتور" شبیه به "تانک تی — 72" است اما از نظر تسلیحاتی از آن قوی تر به نظر می رسد. این ماشین زرهی در روسیه به منظور پشتیبانی از قطعات زرهی و افزایش کارایی آنها طراحی و تولید گردیده است و در سال 2005 نمونه‌های اولیه آن جهت تست‌های اولیه تحویل نیروهای روسیه گردید. ترمیناتور می‌تواند تاکتیک‌های میدان نبرد را به سرعت تغییر دهد و به همین دلیل می‌تواند کارایی قوت های زرهی را بسیار افزایش دهد. گفتنی است که نابودگر "ترمیناتور" قادر است تانک و سایر ادوات زرهی را در فاصله شش کیلومتری هدف قراردهد.
ترمیناتور یا BMPT قادر است تا از خندق‌های 3 متری و دیوارهای فروریخته 2 متری به راحتی عبور نماید. شاید نزدیک ترین نوع تانک آمریکایی به ترمیناتور روسی، М3 باشد که در بهترین حالت می توان این جنگ افزار را یک "مشابه بد" نامید.
نشریه آمریکایی The National Interest در هشدار به غرب برای نوع جدیدی از این جنگ افزار ساخت روسیه نوشت: تانک "ترمیناتور ۳" روسی دشمن بزرگ آمریکایی ها و ناتو در میدان نبرد خواهد بود، زیرا رقیبی برای آن ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала