کلوپ ویدیو

ویدیوی کودکان داعشی در حال کشتن شهروندان افغان

© REUTERS / Social media via Reuters TVویدیوی کودکان داعشی در حال کشتن شهروندان افغان
ویدیوی کودکان داعشی در حال کشتن شهروندان افغان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اخیراً گروه تروریستی داعش از کودکان افغان برای کشتار اسیران در افغانستان استفاده می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بولتن نیوز، تازه ترین ویدیوی منتشر شده توسط گروه تروریستی داعش دو کودک افغان را نشان می دهد که آماده اعدام دو زندانی هستند، آنها پشت سر دو زندانی نارنجی پوش ایستاده اند و آماده هستند تا آنها را با تفنگچه های کمری به قتل برسانند.

واقعاً چه بر سر ذهن و افکار این کودکان آمده که چنین خونسردانه دست به قتل انسان های بی گناه می زنند، آنها چطور روح خود را به ابلیس فروخته اند که گرفتن جان یک انسان برایشان از کشتن یک مورچه راحت تر است، این کودکان اولین کسانی نیستند که توسط داعش شستشوی مغزی می شوند تا نسل جدیدی از نیروهای تربیت شده برای پیشبرد اهداف شیطانی این گروه ترویستی باشند، اما این نسل هم پایدار نخواهد ماند و مانند سران پیشین داعش سر خود را بر باد می دهند و فرجام تک تک آنها چیزی جز مرگ نخواهد بود.

بنا بر گزارشات، در ماه گذشته فرمانده داعش در افغانستان که عبدالله حسیب نام داشت، در حمله نیروهای ویژه افغانستان و امریکا کشته شده، همچنین در این عملیات که در 27 اپریل 2017 با مشارکت 50 نفر از نیروهای ویژه امریکا و 40 نفر از نیروهای ویژه افغانستان انجام شده تعداد دیگری از فرماندهان داعش و 355 نفر از این گروه نیز کشته شدند.

عبدالله حسیب از سال گذشته و پس از کشته شدن حافظ سعید خان، رهبر سابق داعش در افغانستان که در اثر حمله هواپیماهای بدون سرنشین امریکا کشته شد ، مسئولیت رهبری این گروه را بر عهده گرفته بود.
براساس یک بیانیه وزارت دفاع امریکا، عبدالله حسیب مسئول حمله به بیمارستان ملی نظامی کابل در 8 مارچ و مسئول بریده شدن سرهای رهبران قبایل افغانستان، ربودن زنان و دختران آنها و اجبار این زنان به جهاد نکاح بود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала