جنگ بین ایران و ترکیه در سال 2017

© AFP 2023 / BORIS HORVATИнсталляция, Нострадамус за работой, архивное фото
Инсталляция, Нострадамус за работой, архивное фото - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نوستراداموس سال ها پیش چهار واقعه بزرگ را پیشبینی کرد که می توان گفت نصف از آنها به وقوع پیوسته و دو پیشگویی دیگر در گذر زمان مشخص می گردد.

چندین قرن پیش میشل دی نتردام، منجم، دانشمند و پیشگوی فرانسوی در کتاب خود از تاریخ آینده جهان نوشت که برخی از آنها به وقوع پیوست و برخی از آنها مانند سوال بی پاسخ باقی مانده است.

پیشگویی هایی که به وقوع پیوست

براساس پیشبینی نوستر اداموس در سال 2017 رویارویی میان مسیحیان و مسلمانان ادامه خواهد داشت. اگر به طور عمومی به این مسئله نگاه کنیم، متوجه می شویم که نوستر اداموس درست پیشبینی کرده است. در برخی از کشورهای اروپایی بخصوص در بریتانیا حملات تروریستی به وقوع پیوست که موجب کشته شدن ده ها نفر شد.

نوستراداموس همچنین در کتاب خود نوشت که در سال جاری رهبران فرانسه و آلمان تغییر خواهند کرد که این تغییرات در فرانسه روی داد و امانوئل مکرون جوان به ریاست جمهوری فرانسه رسید.

منتظر چه وقایعی درآینده باشیم.

تا کنون تغییری در حاکمیت آلمان صورت نگرفته. اما این به مفهوم آن نیست که این منجم درست پیشگویی نکرده، بلکه انتخابات پارلمان این کشور تا ماه سپتامبر 2017 به تعویق افتاده است.

نوستراداموس در پیش گویی های خود در سال 2017 به درگیری مسلحانه میان ایران و ترکیه اشاره کرده است. که ایران فایح این درگیری ها خواهد بود. خوشبختانه در اخبار و رسانه ها تا کنون چنین خبری به چشم نخورده است.

برعلاوه ، با توجه به پیش بینی نوستراداموس، فرانسه با بحران کمبود منابع آب مواجه می شود و مردم این کشود مدت طولانی با محدویت مصرف آب روبرو خواهند شد.

با توجه به اینکه جهان به سرعت به سمت یک فاجعه زیست محیطی پیش می رود، احتمال این امر کاملا محتمل است.

نوستراداموس کیست؟

نوسترآداموس در سال 1503 در ولایت پروانس در جنوب فرانسه به دنیا آمد. برای نخستین بار پیشبینی های او در کتابی به نام پیشگویی میشل نوستراداموس منتشر کرد. پس از این کتاب مجموعه ای از اشعار رباعی با عنوان "رباعی" معروف شد که هنوز هم مورد توجه مردم سراسر جهان است.

او قطعات تاريخي خود را در قالب رباعيات شعرگونه به نظم كشيده و آنها را به زباني خاص و بسيار شيوا سروده است. نوشته‏هاي معمايي او، تركيبي از زبان هاي لاتين، يوناني، پرووانسي (Provencal)، فرانسوي، ايتاليايي و اسپانيايي است. گروهي عقيده دارند زبان اين نوشته‏ها به زبان فرانسوي قديم تحریر شده كه تركيبي از دو زبان يوناني و لاتين میباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала