ترامپ و اشرف غنی در ریاض با هم ملاقات می کنند

© Sputnik / Ramil Sadikov /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف غنی
اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاورین امنیت ملی افغانستان و آمریکا درباره محتوا و دستور کار مذاکرات قریب الوقوع اشرف غنی و دونالد ترامپ روسای جمهوری افغانستان و آمریکا گفتگو نمودند .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری العالم ،حنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان چهارشنبه از طریق ویدیو کنفرانس، با جنرال مک مستر همتای اامریکایی خود درباره اوضاع امنیتی و سیاسی افغانستان و منطقه گفتگو کرد.
مک مستر به اتمر اطمینان داد که دولت و مردم امریکا با تعهد و حسن نیت کامل، در این شرایط دشوار، در کنار مردم و حکومت افغانستان ایستاده اند.
وی افزود آمریکا درباره همکاری های درازمدت با دولت افغانستان متعهد است.
مشاورین امنیت ملی افغانستان و آمریکا همچنین درباره محتوا و دستور کار مذاکرات قریب الوقوع ترامپ و غنی گفتگو کردند و درباره موضوعات مهم دستور کار این مذاکرات به توافق رسیدند.
طرفین درباره چارچوب جدید همکاری های سیاسی و امنیتی بین دو کشور گفتگو کردند. مشاور امنیت ملی امریکا اظهار داشت این گفتگوها ادامه خواهد یافت تا آمریکا بتواند همکاری های لازم را برای امنیت و ثبات افغانستان گسترش دهد.
ژنرال مک مستر افزود که آمریکا از تلاش ها و پیشرفت های دولت افغانستان در برای تامین امنیت، حسن حکومتداری، مبارزه با فساد اداری، صلح و رشد اقتصادی حمایت می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала