شهروندان امریکا: ترامپ در حال سوء استفاده از قدرتش است

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisPresident Donald Trump gestures while speaking during a meeting in the Roosevelt Room of the White House in Washington, Monday, March 13, 2017.
President Donald Trump gestures while speaking during a meeting in the Roosevelt Room of the White House in Washington, Monday, March 13, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظر به نتایج جدید نظر سنجی در امریکا بیشترین شهروندان امریکا بر این باورند که رئیس جمهور امریکا از قدرتش سوء استفاده می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، هیل به استناد از نظر سنجی کویینی پیاک نوشت: 52 درصد امریکایی بر این باورند که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا از قدرتش سوء استفاده می کند و در این حالیست که 46 درصد شهروندان امریکا بر این باورند که رئیس جمهورشان از قدرت سوء استفاده نمی کند.

سفارت روسیه در لندن اخبار منتشره در خصوص دیدار پوتین و ترامپ را سخنانی پوچ توصیف کرد - اسپوتنیک افغانستان
قطعی شدن نخستین دیدار پوتین و ترامپ

در همین حال شهروندان که در این نظر سنجی شرکت کرده اند، در باره برکناری جیمز کومی رئیس اف بی آی نظرهای مختلفی دارند، طوری که 47 درصد امریکایی ها این اقدام ترامپ را سوء استفاده از قدرت می دانند و این در حالیت که 49 درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی این اقدام را جز از سلاحیت های دونالد ترامپ می دانند.

در نظر سنجی که در روزهای 22 تا 27 جون در میان 1212 شهروند امریکا برگزار شد، نزدیک به 61 درصد شهروندان امریکایی خواستار متوقف شدن تویت های ترامپ شده اند و در این در حالیست که تنها 32 درصد شهروندان امریکایی به ادامه تویت های جنجالی ترامپ رای مثبت داده اند.

این نظر سنجی نسبت به نظر سنجی ماه اپریل هیچگونه تغییر نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала