میکا برژینسکی: تویت های ترامپ نشانه «خوی کودکانه» او می باشد

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisPresident Donald Trump gestures as he walks with his daughter Ivanka Trump across the South Lawn of the White House in Washingto
President Donald Trump gestures as he walks with his daughter Ivanka Trump across the South Lawn of the White House in Washingto - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکا برژینسکی تویت های رئیس جمهور امریکا را نشانه خوی کودکانه او دانست و در باره آن ابراز نگرانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک تایمز، خانم برژینسکی گوینده شبکه تلویزیونی مورنینگ جیو گفت، او بر این باور بود که تویت های ترامپ پاسخ به مجله تایم باشد، اما تویت های ترامپ مانند یک بازیچه برای رئیس جمهور کشور است.

او گفت: من می دانستم که او با گذاشتن تویت ها شوخی می کند، اما باورم نمی آمد که رئیس جمهور به این راحتی با آن بازی می کند.

گوینده مورنینگ جو گفت:- "ما خوب هستیم. اما این کشور خوب نیست".

Портреты кандидата в президенты США Дональда Трампа и президента России Владимира Путина в пабе Юнион Джек в Москве - اسپوتنیک افغانستان
تایید آغاز آماده سازی دیدار پوتین و ترامپ در هامبورگ

روز پنجشنبه رئیس جمهور امریکا خطاب به خانم برژینسکی در تویت خود نوشته بود:- "آی کیو ات کم است. دیوانه میکا". او در این تویت خود نوشته بود، که از صورت خانم میکا در روز جلسه اجتماعی در فلوریدا به شدت خون میریخت.
به پاسخ این تویت های ترامپ، برژینسکی و اسکاربرو روز جمعه به واشنگتن پست گفتند:- "تویت های ترامپ ادامه بد رفتاری او با زنان است".

آنها گفتند:- "این بسیار ناراحت کننده است که رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به حملات بی رحمانه خود در برابر زنان ادامه می دهد".

در ادامه آنها افزودند، که این تویت های ترامپ نشانه خوی کودکانه او است و این اخلاق بسیار ضعیف برای کودکان را نشان می دهد.

کاخ سفید در باره این که چرا ترامپ اینگونه تویت به آدرس برژینسکی نوشته است تا هنوز پاسخ نداده است، اما سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا می گوید که خانم برژینسکی به خاطر موضع خشن اش در برابر ترامپ شایسته این پاسخ بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала