انتقاد آلمان از نقش مخرب عربستان

© AFP 2023 / STEFFI LOOSSahra Wagenknecht of the Left party (Die Linke) delivers her speech at the German parliament on the next EU summit at the German Bundestag in Berlin, on March 19, 2015
Sahra Wagenknecht of the Left party (Die Linke) delivers her speech at the German parliament on the next EU summit at the German Bundestag in Berlin, on March 19, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سارا واگن کنخت رهبر حزب چپگرا در آلمان گفت عربستان از گروه های اسلامگرای افراطی و گروه های تروریستی خونریز در سوریه حمایت می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس حزب چپگرای آلمان افزود ، عربستان نقش بسیار زیان آوری در همه این پرونده بازی می کند. این کشور فقط یک طرف در جنگ سوریه نیست بلکه ثابت شده است که از گروه های اسلامگرای افراطی و گروه های تروریستی خونریز در سوریه حمایت می کند و از آنها پشتیبانی مالی کرده و به آنها سلاح می رساند.
وی از حضورآلمان در ائتلاف بین المللی علیه داعش نیز انتقاد کرد و آن را واقعی ندانست و گفت: این یک فریبکاری است که بگوییم ما علیه تروریسم می جنگیم؛ درحالی که همزمان از حامیان تروریسم به طور علنی حمایت می کنیم و به آنها سلاح صادر می کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала