احتمال درگیری ایران و ترکیه

© REUTERS / Kayhan Ozer/Presidential PalaceTurkey's President Tayyip Erdogan meets with Iran's Foreign Minister Mohammad Javad Zarif in Istanbul, Turkey March 19, 2016
Turkey's President Tayyip Erdogan meets with Iran's Foreign Minister Mohammad Javad Zarif in Istanbul, Turkey March 19, 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نوسترادامس سال ها پیش چهار واقعه بزرگ را برای سال 2017 پیش بینی کرده که می توان گفت نیمی از آنها به وقوع پیوسته و وقوع پیشگویی دیگر را زمان مشخص می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم ، قرنها پیش میشل دی نوستردامس ، منجم، دانشمند و پیشگوی فرانسوی در کتاب خود از تاریخ آینده جهان نوشت که برخی از آنها به وقوع پیوست و برخی نیز برای همگان همانند یک سوال بی پاسخ باقی مانده است.
براساس پیش بینی نوستراداموس در سال 2017 رویارویی میان مسیحیان و مسلمانان ادامه خواهد داشت. اگر به طور کلی به این مسئله نگاه کنیم، در برخی از کشورهای اروپایی به ویژه انگلستان حملات تروریستی به وقوع پیوست که موجب کشته شدن ده ها نفر شد.
نوستراداموس همچنین در کتاب خود نوشت که در سال جاری رهبران فرانسه و آلمان تغییر خواهند کرد که این تغییرات در فرانسه روی داد و امانوئل مکرون جوان به ریاست جمهوری فرانسه رسید.
منتظر چه وقایعی درآینده باشیم؟
تا کنون تغییری در حاکمیت آلمان انجام نشده، اما این بدان معنی نمی باشد که این منجم درست پیشگویی نکرده، بلکه انتخابات پارلمان این کشور تا ماه سپتامبر 2017 به تاخیر افتاده است.
اما در جالب ترین بخش، نوستراداموس در پیش گویی های خود در سال 2017 به درگیری مسلحانه میان ایران و ترکیه اشاره کرده که ایران فاتح این درگیری ها خواهد بود!
علاوه بر این با توجه به پیش بینی نوستراداموس، فرانسه با بحران کمبود منابع آب مواجه می شود و مردم این کشود مدت طولانی با محدویت مصرف آب روبرو خواهند شد.
با توجه به اینکه جهان به سرعت به سمت یک فاجعه زیست محیطی پیش می رود، احتمال این امر کاملا محتمل است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала