پادشاه عربستان با تاج و تخت خود به آلمان میرود

© AFP 2023 / HO / AFP SPAآیا تلاش های ملک سلمان برای نجات سعودی می تواند به نتیجه برسد؟
آیا تلاش های ملک سلمان برای نجات سعودی می تواند به نتیجه برسد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برلینر سایتونگ: ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی با هیئات همراه و تاج و تخت خود، برای شرکت در اجلاس سران جی 20 به هامبورگ آلمان میرود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه آلمانی «برلینر سایتونگ» ، ملک سلمان قرار است در بهترین هتل در هامبورگ اسکان پیدا کند.
این روزنامه نوشت، در واقع پادشاه عربستان و هیات همراه در سفر به هامبورگ آلمان 160 اتاق از مجموع 400 اتاق اجاره شده برای این اجلاس را در بهترین هتل هامبورگ اجاره کرده است.
به نوشته این روزنامه، پنجره ها و دیوارهای اتاق های اجاره شده برای پادشاه عربستان و هیئات همراه او ضد گلوله شده و سالن های رقص هتل به اتاق نشیمن تبدیل شده اند.
این روزنامه آلمانی افزود، بزرگترین چالش برای هتل ها در زمان نشست سران جی 20، تدارکات است زیرا همه مهمان ها همزمان به این شهر می آیند و خواهان امکانات سریع هستند.
هیات عربستانی دارای پنج بار هفت و نیم تنی است که این وسایل و امکانات باید در 160 اتاق برای این هیئات توزیع شود.
رهبران 20 کشور صنعتی و در حال توسعه در جهان در 7 و 8 جولای در شهر هامبورگ آلمان گرد هم می آیند.
اعضای آن علاوه بر هفت کشور توسعه یافته و ثروتمند آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا، جاپان، متشکل از کشورهای درحال توسعه و بزرگ چین، روسیه، هند، کوریای جنوبی، اندونزیا، مالزیا، ترکیه، برازیل، آفریقای جنوبی، آرجانتین، مکسیکو و عربستان به خاطر نفت آن می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала