پیش بینی تبدیل شدن ارتش های ملی به ارتش واحد اروپایی

© REUTERS / Eric Vidalپیش بینی تبدیل شدن ارتش های ملی به ارتش واحد اروپایی
پیش بینی تبدیل شدن ارتش های ملی به ارتش واحد اروپایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امر مالی آلمان پیش بینی کرد که تا سال 2029 ارتش های ملی تبدیل به ارتش واحد اروپایی شود.

به گزارش سپوتنیک،تسنیم به نقل از نشریه "بیلد" آلمان،  مینویسد"وولفگانگ شایبله"، وزیرامور مالی آلمان انتظار دارد که ارتش های ملی در میان مدت به یک ارتش مشترک اروپایی تبدیل شود.

وی در معرفی یک کتاب که در آن چهل نویسنده جوان چشم انداز خود را برای اروپا در سال 2029 توصیف کرده بودند گفت: ما باید ارتش را اروپایی کنیم. من بر این باور نیستم که در سال 2029 ما همچنان ارتشی ملی خواهیم داشت بلکه این ارتش های ملی تبدیل به ارتشی اروپایی می شود.

به گفته شایبله در آینده دولت های ملی به تنهایی دیگر قادر نخواهند بود بسیاری مسائل را حل کنند. این مسئله همچنین برای حمایت از محیط زیست و در زمینه های دیگر نیز اعتبار دارد. ما دیگر نمی توانیم تنظیم سیستم مالیاتی را تنها در سطح ملی انجام دهیم.

"یان کلود یونکر"، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا نیز مستقیما بعد از پیروزی انتخاباتی دونالد ترامپ در آمریکا تاکید کرد که واشنگتن در دراز مدت دیگر تضمین امنیت اروپا نخواهد بود و ما خود باید این مسئولیت را بر عهده گیریم. بنابراین ما به یک رویکرد جدید برای اتحادیه دفاعی اروپایی نیاز داریم. وی در این دیدگاه خود حمایت های زیادی از جمله از طرف رئیس فراکسیون اتحادیه احزاب متحد مسیحی و وزیر امور خارجه وقت آلمان دریافت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала