ستایش رسانه ها از روسیه بخاطر سازماندهی بسیار خوب جام کنفدراسیون ها

© Sputnik / Alexander Vilfستایش رسانه ها از روسیه بخاطر سازماندهی بسیار خوب جام کنفدراسیون ها
ستایش رسانه ها از روسیه بخاطر سازماندهی بسیار خوب جام کنفدراسیون ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های خارجی در مورد برگزاری و سازماندهی جام کنفدراسیون ها در روسیه نوشته اند، روسیه بسیار خوب برای میزبانی جام جهانی فوتبال آماده شده، چرا که جام کنفدراسیون ها به سطح عالی سازماندهی شده بود. رسانه های خارجی همچنین در مورد مهمان نوازی روس ها نیز نوشتند.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه های خارجی در مورد برگزاری و سازماندهی جام کنفدراسیون ها در روسیه نوشته اند، روسیه بسیار خوب برای میزبانی جام جهانی فوتبال آماده شده، چرا که جام کنفدراسیون ها به سطح عالی سازماندهی شده بود. رسانه های خارجی همچنین در مورد مهمان نوازی روس ها نیز نوشتند.
شبکه تلویزیونی " بی بی سی" بریتانیا" در فیلمی که در مورد " اراذل های فوتبال روسیه" که در ماه فبروری پخش کرد، اعتراف کرد که در جام کنفدراسیون ها هیچ نژادپرستی دیده نشده و جو این مراسم آنقدر زیبا بود که ما شاهد فوتبال زیبا بودیم.
مانی جازمی گزارش این تلویزیون گفت: سازماندهی خوب جام کنفدراسیونها واقعا عالی بود و مخصوصاً در مسکو بسیار به خوبی برگزار شد.
روزنامه "Guardian" نیز از برگزاری این مسابقات تعریف کرده و گفته از طرفداران فوتبال خارجی به گرمی استقبال شده است. روسیه ترس و هراس را در آستانه برگزاری مسابقات قهرمانی فوتبال 2018 را از بین برد.
روزنامه نگار نیوزیلندی که در جام کنفدراسیون ها حضور داشت، نوشته است، این مسابقات با تدابیر امنیت بالایی برگزار گردید. به گفته وی، پولیس های این کشور با تمام مهمانان در مقابل ورزشگاه ها
رفتار بسیار دوستانه ای داشته و خیلی خوب بازرسی می کردند. وی نوشته است، تماشا چیان این مسابقات حتی یک سکه را مخفی نمی توانستند با خود حمل کنند، چرا که پولیس قادر به کشف ان بود.

مجله آلمانی اشپیگل، به نوبه خود، اشاره می کند رئیس فیفا از چنین سازماندهی در روسیه تعجب کرده کروده بود. روسیه در این مسابقات " چهره واقعی " که همیشه خنددان است، به جهانیان نشان داد. این مجله تاکید کرد، هیچ مشکلی در جام کنفدراسیونها دیده نشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала