آیا پوتین به دست دادن با ترامپ آماده است؟

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Russian President Vladimir Putin
Russian President Vladimir Putin - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه نگاران انتظار لحظه دست دادن پوتین و ترامپ را میکشند که کدامیک برنده خواهد شد .

به گزارش اسپوتنیک ، سکرتر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف از سوال در مورد اینکه آیا ولادیمیر پوتین برای دست دادن محکم با ترامپ آماده است یا خیر دست پاچه شد.
او به ژورنالستانی که به شیوه عجیب دست دادن دونالد ترامپ هنگام استقبال از مهمانان توجه کرده اند اعتراف نموده گفت ، شما مرا در بن بست قرار دادید.
اکنون این عادت دونالد ترامپ که بصورت بسیار محکم و دوامدار دست مهمانان را فسرده و آنها را بسمت خود میکشاند به همه معلوم است. این واقیعت گویای آنست که او از اکادمی نظامی فارغ گردیده و در جوانی بیس بال بازی میکرد. پس از آنکه ترامپ به حیث رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب گردید دست دادن او را شماری از رهبران کشور های بزرگ امتحان نمودند.
بنابرین روزنامه نگاران بعد از احوا پرسی دونالد ترامپ در ماه فبروری در نشست کاخ سفید متوجه چهره نخست وزیر جاپان سیندزو آبی شدند که به گونه مبهوت بطرف ترامپ خیره شده بود. به نوبه خود رئیس جمهور فرانسه در ماه می در اجلاس سران ناتو دست دادن طولانی ترامپ را " لحظه حقیقت " نامید. برعلاوه در ماه جون ترامپ دست نخست وزیر ویتنام را چنان فشرد که در آن لکه های سفید باقیمانده بود.
امام‌علی رحمان رییس جمهور تاجکستان در نشستی که در شهر ریاض برگزار شده بود، به دست فشردن پرانرژی دونالد ترامپ عکس‌العمل نشان داد و به اصطلاح حریف او شد.
اکنون همه منتظر لحظه احوال پرسی و دست دادن دو رهبر هستند.از جانبی هم پسکوف در ماه مارچ 2015 در مورد صحت پوتین در اظهاراتی گفته بود ، نگران نباشید ،پوتین در سلامت خوبی به سر میبرد و میتواند " دست را بشکند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала