روس‌ها بار دیگرخواهان ریاست جمهوری پوتین هستند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Путин на церемонии открытия 7-й смены "Улыбка Саманты" во время посещения международного детского центра "Артек" в Крыму
Путин на церемонии открытия 7-й смены Улыбка Саманты во время посещения международного детского центра Артек в Крыму - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده 66 درصد از پرسش شوندگان همچنان ولادیمیر پوتین را بهترین گزینه ریاست جمهوری پس از سال 2018 میلادی می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک ، به نقل از ویدوموستی، مرکز افکار سنجی لوادا اعلام کرد، در این نظرسنجی 18 درصد خواهان حضور شخص دیگری در راس قدرت دولت روسیه در انتخابات آتی ریاست جمهوری است و 16 درصد هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌اند.
همچنین 40 درصد از سوال شوندگان از سیاست کنونی داخلی روسیه رضایت دارند و 12 درصد معتقدند که باید تغییر کند.
در موضوع سیاست خارجی بیش از 56 درصد از روس‌ها براین عقیده هستند که سیاست کنونی کشور باید دنبال شود19 درصد خواهان تشدید مواضع دولت در برابرتهدیدهای غربی هستند و 13 درصد براین نظرند که باید برای کاهش رویارویی روسیه با غرب تلاش شود.
پیشتر ولادیمیر پوتین اعلام کرده بود که هنوز تصمیمی برای شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری روسیه که در سال 2018 میلادی برگزار می شود ،نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала