مردم عادی امریکا بر این باورند که امریکا استقلال خود را از افغانستان گرفته است

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر مردم عادی امریکا بر این باورند که امریکا استقلال خود را از افغانستان گرفته است
مردم عادی امریکا بر این باورند که امریکا استقلال خود را از افغانستان گرفته است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظر سنجی روزنامه امریکایی Washington Examiner در باره استقلال امریکا نشان می دهد که یک سوم مردم این کشور نمی دانند که امریکا از کدام کشور استقلال خود را گرفته است.
Президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ روز استقلال امریکا را به امریکایی ها شادباد گفت

به گزارش اسپوتینک، نظر سنجی روزنامه امریکایی Washington Examiner  از مردم عادی امریکا نشان می دهد که یک سوم مردم امریکا نمی دانند که امریکا از کدام کشور استقلال خود را گرفته است.   

این نظر سنجی نشان می دهد که 77 درصد شهروندان امریکا بر این باورند که امریکا استقلال خود را در سال 1776 از بریتانیا گرفته است. اما در این نظر سنجی 23 درصد پاسخ دهندگان اختلاف نظر دارند و بسیاری از این 23 درصد بر این باورند که ایالات متحده امریکا استقلال خود را از روسیه و مکزیک گرفته است.

علاوه بر این، چند درصدی بر این باورند که امریکا استقلال خود را از کشورهای مانند: ایتالیا، افغانستان، آلمان، چین، کلمبیا، پاناما، کانادا، جاپان و برازیل گرفته است.

مردم امریکا همه ساله روز چهارم جولای روز استقلال خود را جشن می گیرند و این در حالیست که یکی از سه امریکایی نمی داند که امریکا استقلال خود را از چه کشوری گرفته است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала