بررسی نشست هلیکوپترهای ایرانی در فراه

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر بررسی نشست هلیکوپترهای ایرانی در فراه
بررسی نشست هلیکوپترهای ایرانی در فراه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات محلی فراه از بررسی نشست هلیکوپترهای ایرانی در فراه خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز: مقامات محلی فراه پس از افزایش ناامنی ها در زون غرب و نشست هلیکوپتر های ایرانی در فراه می گویند، که این موضوع بررسی می شود.

به گفته این مقامات، هیاتی برای بررسی این مشکلات امنیتی ولایات زون غرب تعیین شده است و به زودی کاری خود را آغاز خواهد کرد.

 

زون غرب در سراشیبی سقوط - اسپوتنیک افغانستان
زون غرب در سراشیبی سقوط

بر اساس گزارش این روزنامه، عبدالرووف احمدی سخنگوی زون 606 انصار گفته است که در پی ناامنی های اخیر در ولایت های زون غرب کشور، رهبری این زون نشستی فوق العاده ی به منظور بررسی و حل این مشکلات برگزار کرده است.

احمدی می افزاید، ما در این نشست چالش های امنیتی در فراه، شدت گرفتن جنگ در این ولایت، مداخله‌‌ ایران، گسترش تحرکات طالبان در ولسوالی جوند بادغیس و نا امنی های ناشی از حضور داعش در غور را در این نشست بررسی کردیم.

او در ادامه گفت، هیاتی که برای بررسی مشکلات و نامنی های ولایت های زون غرب تعیین شده است به زودی به این ولایت ها می روند و مشکلات این ولایت ها را بررسی خواهند کرد.

این در حالیست، که جمیله امینی رئیس شورای ولایتی فراه پیش از این به روزنامه اطلاعات روز گفته بود، که طالبان در این ولایت از سوی این کشور تمویل و تجهیز می شوند.

در همین حال پولیس سرحدی ولایت فراه نیز در هفته گذشته نشست هلیکوپترهای ایرانی در ولایت را تایید کرده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала