هیلی:توسعه روابط تجارتی امریکا- چین با چه وابسته است

© AP Photo / Richard Drewهیلی:توسعه روابط تجارتی امریکا- چین با چه وابسته است
هیلی:توسعه روابط تجارتی امریکا- چین با چه وابسته است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیکی هیلی، نماینده ایالات متحده امریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد،امتناع چین در حمایت از قطعنامه امریکا در باره کوریای شمالی ممکن بر روابط تجارتی چین و ایالات متحده امریکا تاثیر گذار باشد.

به گزارش سپوتنیک،کوریای شمالی بتاریخ 4 جولای یک راکت  بالیستیک نوبتی خود را شلیک کرد.روسیه اعلام کرد که این راکت میان برد بود،امریکا — راکت قاره پیما.شلیک این را کت بتاریخ 5 جولای درنشست اضطراری شورای امنیت ملل متحد مورد بحث قرار گرفت. امریکا،فرانسه و انگلستان بر این باورند که  درپاسخ بر شروع آزمایش کوریای شمالی باید تحریم های جدید شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار گیرد. ولادیمیر سفرونوف معاون سفیر روسیه در سازمان ملل متحد گفت،که این تحریم ها مشکلات این  شبه جزیره را به بن بست می کشاند.

 در مصاحبه با  سی ان ان،هیلی در پاسخ به سوالی که  اگر چین این قطعنامه را حمایت نکند گفت: " در این مورد پاسخ خواهد بود.اگر آنها با  این پیش نویس قطعنامه موافق نیستند در آن صورت طوریکه دونالد ترامپ به وضوح اعلام کرد،روابط تجارتی با چین  را مورد بررسی قرار میدهد".

به گفته وی،ملاقات روسای جمهور ترامپ و جین پینگ که در روز شنبه برگزار شد بسیار مهم و به موقع بود. هیلی گفت " در چند روز آینده آشکار خواهد شد،که چه اتفاق می افتد، و روابط چطور خواهد بود.وهمچنین خواهید دید که امریکا چطور عمل خواهد کرد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала