فردیکه قصد جان پوتین را داشت خواستار عفو شد

© East News / Muhammed Muheisenزندانی که قصد جان پوتین را داشت از وی خواستار عفو شد
زندانی که قصد جان پوتین را داشت از وی خواستار عفو شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فردیکه در سال 2013 به اتهام آمادگی برای سوء قصد به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بازداشت گردید، از رئیس جمهور این کشور خواست تا او را عفو نماید.

به گزارش اسپوتنیک، ایلیا پیانزین متهم به توطئه به سوء قصد ولادیمیر پوتین در سال 2013، خواستار عفو از رئیس جمهور شد.
درخواست این متهم قزاقستانی در منطقه سامارا در روسیه تحویل داده شده و در این درخواست، مجموعه کاملی از اسناد در خصوص متهم به کمیسیون عفو در منطقه سامارا تحویل داده شده است.
در این اسناد به نقل از پیانزین آمده است که وی هیچ قصد آسیب رساندن به پوتین (صدراعظم سابق) نداشته است، او تنها تحت تاثیر دوستانش قرار گرفته بود.
وی در یک سند خطاب به رئیس جمهور نوشته است: " جناب ولادیمیر پوتین این توطئه بر علیه شما بوده است، بنابراین من تصمیم گرفتم که شخصا شما را خطاب قرار دهم… من ترسیده بودم، اگر چه که می دانم ترس دلیل مناسبی برای مشارکت من در این جنایت احمقانه نیست".
پیازین می گوید که او در زندان، مدام پی گیر اخبار فعالیت های رئیس جمهور روسیه بوده است. این متهم حتی عملیات نظامی روسیه در سوریه را بسیار مناسب می داند. او اعلام نمود که حاضر است برخی از حقوق خود را به بنیاد کودکان در جمهوری لوگانسک اهدا نماید.
به نقل از کمیسیون منطقه ای، این دادخواست ممکن است به دست رئیس جمهور روسیه نرسد، زیرا در ابتدا باید از نظارت کمیسیون منطقه ای بگذرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала