هدیه عجیب داعشی به همسرش

© Adel HanaA woman supporting Islamic Jihad
A woman supporting Islamic Jihad - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عروس جلاد داعش کمربند انتحاری به عنوان هدیه عروسی دریافت کرد .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از به نقل از The Daily Mail ،یک شهروند اسپانیایی که اخیرا به سوریه رفته و به گروه تروریستی «دولت اسلامی» موسوم به "داعش" پیوسته، یک کمربند انتحاری به عنوان هدیه از همسرش دریافت کرده است.
در دسامبر سال 2016، مقامات ترکیه دو زن را که با تروریستان مراکش ازدواج کرده بودند دستگیر کردند. هر دو در حال حاضر به اسپانیا منتقل شده اند و به شمولیت در یک سازمان تروریستی متهم میباشند.
نماینده وزارت داخله اسپانیا گفت که مظنونان بیش از دو سال در خاک تحت کنترول داعش قرار داشتند و همسران شان در قتل عام شرکت داشتند.

به نوشته این روزنامه اسپانیایی، همسر این شهروند تروریست اسپانیایی «محمد حمدوش» نام دارد. او 28 ساله و مراکشی تبار است که با نام "کوکیتو" شهرت یافته است. وی اکنون فرمانده اسپانیایی هایی است که به "داعش" پیوسته اند.

"پاییس" در ادامه نوشت: "کوکیتو" اخیرا کیلیپی از خود در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می دهد مقابل پنج سر بریده ایستاده و بیانیه ای تهدید آمیز را قرائت می کند.

این روزنامه اسپانیایی همچنین نوشت: همسر این تروریست «آسیه أحمد محمد» نام دارد. او نیز اخیرا به سوریه رفته است. وی که بعد از چند ماه شوهرش را در منطقه ای مرزی بین سوریه و ترکیه دید، از او هدیه ای غافلگیر کننده دریافت کرد. این هدیه چیزی نبود جز کمربندی انتحاری برای منفجر کردن خود!

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала