ترس آمریکایی ها ازعکس های مسلمانان سالخورده

© REUTERS / Francois Lenoir Участники Олимпиады для пожилых людей на стадионе King Baudouin в Брюсселе, Бельгия
Участники Олимпиады для пожилых людей на стадионе King Baudouin в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک متخصص در روابط بین المللی – هالی داگریس همراه با دوست خود در انستگرام عکس های افراد سالخورده از ایران، یمن ، لیبیا، سوریه ، سومالی و سودان را برای ثبوت بی معنی بودن فرمان مهاجرتی ترامپ به نمایش گذاشت .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردیان ، پس از اعتبار یافتن فرمان ممنوعیت ورود شهروندان شش کشور عمدتا مسلمان به ایالات متحده آمریکا ، در شبکه انترنیت فلش mob تحت عنوان " پدر کلان و مادر کلان تروریست نیستند " براه انداخته شد.

یک متخصص در روابط بین المللی — هالی داگریس همراه با دوست خود در انستگرام عکس های افراد سالخورده از ایران، یمن ، لیبیا، سوریه ، سومالی و سودان را برای ثبوت بی معنی بودن این ممنوعیت به نمایش گذاشت. 

Vahid 💜's his mamani

Публикация от Banned Grandmas (@bannedgrandmas) Июл 1 2017 в 3:27 PDT

تصویر اول از خود دگریس با مادر کلان ایرانی اش که در سال 2013 درگذشت منتشر شده است. تمام انتشارات با هشتگ #GrandparentsNotTerrorists «پدربزرگ و مادربزرگ تروریست نیستند" همراه میباشد.
ابتکار این آمریکایی از جانب تعداد زیاد از مردم از جمله بازیگر معروف آمریکایی سارا سیلورمن وهمچنین جین همسر کاندید سابق ریاست جمهوری آمریکا برنی ساندرس حمایت شده است. در کمتر از دو هفته این صفحه بیشتر از هزار مشترک پیدا نمود. در شرح تصویر ها همچنین نوشته شده ، مردم را از سالمندان ترسانیدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала