تعرض نیروهای وفادار اسد به دیروالزور

© Photo / SANAتعرض نیروهای وفادار اسد به دیروالزور
تعرض نیروهای وفادار اسد به دیروالزور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جزوتام های اردوی سوریه با همکاری قوای هوایی موترها و یک انبارمهمات وابسته به گروه تروریستی “داعش” در دیر الزور را منهدم کردند.

اسپوتنیک به نقل از سانا، خبر نگار این شبکه در دیر الزور گفت که قطعات اردوی سوریه ضربات سنگین  به مخفیگاه ها و  محاور حرکت گروه تروریست های " داعش " در محله الصناعه و نزدیگ از روستای الجفره وارد کردند که برآثر آن یک موتر حامل ماشیندار ثقیل نابود شد و تعدادی از تروریست ها زخمی شدند.

خبرنگار اشاره کرد که حملات طیارت سوریه به مقرات و تجمعات و نقاط استحکامات گروه تروریستی " داعش " در منطقه الحلبیه واقع در الحسینیه  ودر روستای البوعمر در حومه شرقی دیر الزور موجب انهدام دو مقر وابسته به گروه تروریستی داعش و دو موتر تعرضی شد.

خبرنگار سانا تاکید کرد که در اثر حملات قوای هوایی به مخفیگاه ها و تجمعات تروریست های در اطراف میدان هوائی منطقه المقابر و الجبیله  یک انبار مهمات مربوط به گروه ترورریستی " داعش"  منهدم و  تعدادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

خبرنگار توضیح داد که قوت های میدان هوائی دیر الزور در یک عملیات منحصر به فرد یک موتر زرهی پوش وابسته به گروه تروریستی " داعش " در کوه الثرده و یک ماشیندار ثقیل را در اطراف میدان هوائی نابود کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала