کلوپ ویدیو

پوتین برای چه کسی دروازه موتر را باز کرد؟بانوی مرموز سرخ پوش کیست؟+ ویدئو

عضو شوید
بانوی مرموز سرخ پوشی که پوتین درب موتر Mercedes ML را برای او باز کرد، کیست؟ آیا معشوقه است.

به گزارش سپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در چند روز اخیر سفری به صومعه والام در روسیه انجام داد. اما توجه رسانه های خبری به نکته ریزی در این سفر جلب شد. پوتین تنها سفر ننمود. بلکه شخص دیگری (خانم و یا آقا) همراه وی بود، هنوز اطلاعی از همراه رئیس جمهور منتشر نشده است.

پس از سفر پوتین به صومعه والام، سوالات بسیاری در ذهن برخي افراد بوجود آمد، همراه پوتین چه کسی بود که پوتین درب موتررا برای او باز کرد. در ویدئوی منتشر شده شخصی در چوکی عقب موتر رئیس جمهور نشسته بود. پوتین پس از توقف موتر درب را برای او باز می کند، اما این مسافر با حرکت دست خود نشان می دهد که قصد پایین آمدن از موتر را ندارد و در نهایت رئیس جمهور درب موتر را می بندد. اما در این میان لباس سرخ رنگ این فرد به چشم می آید. از روی ویدئو نمی توان تشخیص داد که او زن است یا مر

اکنون رسانه های می گویند: ممکن است این شخص معشوقه پوتین باشد؟

در واکنش به این اظهارات رسانه ها، دیمیتری پسکوف گفت: قطعا این چنین نیست. در صندلی عقب یک مامور امنیتی نشسته بود و پوتین در را باز کرد. پسکوف گفت به احتمال زیاد پوتین می خواست ژاکت خود را بردارد، زیرا ایشان همیشه برای جلوگیری از چروک شدن لباسش، ژاکت خود را در می آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала