"ترامپ را به مریخ ارسال میکنیم"اعتراض علیه سفر ترامپ در فرانسه +فوتو+ویدیو

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر "ترامپ را به مریخ ارسال میکنیم"اعتراض علیه سفر ترامپ در فرانسه +فوتو+ویدیو
ترامپ را به مریخ ارسال میکنیماعتراض علیه سفر ترامپ در فرانسه +فوتو+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک ،به نقل از خبرنگار ریانووستی ازصحنه ،اقدام اعتراض علیه سفر دونالد ترامپ ریس جمهور ایالات متحده امریکا در پاریس در میدان جمهوری در یک محیط آرام برگزارشد.

در چتری که در میدان کشیده شده بود ده ها تن عمدتآ جوانان جمع شده بودند.در پایه های این چترآنها پوقانه ها با پرتره ترامپ را نصب کردند و در آن تکه های کاغذ زرد برچسب کردند که نمادی از مو های معروف ریس جمهور امریکا است.

یکی از معترضان ورق های آویزان شده در پایه ها را نقل کرده گفت: "بخاطر تصمیم گیری او بر آب و هوا،جهت وی در تسلیحات،تصمیم های ضد مهاجرت،تبعیض علیه زنان…..از این لحاظ از آمدن ترامپ در پاریس راضی نیستند".

برخی از آنها با خودپوستر ها که در آنها نام ترامپ خط کشیده شده و خواستار استعفای او از پست خود است آورده بودند.جانت که کمتر از یک سال قبل از امریکا به فرانسه آمده با پوستر های " سیاره را دوباره بزرگ می سازیم- "ترامپ را به مریخ ارسال میکنیم" را با خود داشت.A participant in the "No-Trump Zone" protest on #PlaceDeLaRepublique in #Paris. #Trump pic.twitter.com/wIxbkJIjUw

نوشته در پوستری که او با خود آورده بود،اشاره بر جمله معروف ترامپ" امریکا را دوباره بزرگ می سازیم"است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала