پوتین : از تحریف تاریخ به عنوان سلاح ایدیالوژیک استفاده میگردد

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین : از تحریف تاریخ به عنوان سلاح ایدیالوژیک استفاده میگردد
پوتین : از تحریف تاریخ به عنوان سلاح ایدیالوژیک استفاده میگردد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه با انتقاد از وضعیت فعلی نظم جهانی، تحریف تاریخ را منجر به شکل گیری دشمنی ها، تفرقه و مشکلات بزرگ امروزی جامعه جهانی دانست.

به گزارش اسپوتینک، ولادیمیر پوتین در ملاقات با کارگران معدن لیبیدینسک گفت، تحریف تاریخ منجر به ایجاد از هم گسیختگی امروز در نظم جهانی و به وجود آمدن خطراتی بسیار بزرگ برای جهان است.
پوتین گفت: به طور قطع، متاسفانه رویکردهای دیگری نسبت به تاریخ وجود دارد که سعی می شود از آنها به عنوان سلاحی سیاسی و ایدئولوژیکی استفاده شود. امروز ما شاهد هستیم که نگرش های بدبینانه نسبت به گذشته چه خطراتی را به وجود آورده است.
پوتین افزود: ما شاهد آن هستیم که چگونه تحریف و دستکاری واقعیت های تاریخی منجر به ایجاد از هم گسیختگی میان کشورها و مردم شده و ظهور خط های تفرقه افکنانه و شکل گیری تصویری خصمانه را به همراه داشته است.
به عنوان مثال ، پوتین در مورد افسانه که امپراتور روس " ایوان مخوف " پسرش را به قتل رسانیده بود ،یادآوری نمود.
گفتنی است رئیس جمهور روسیه طی ماه های اخیر تاکید بسیاری بر لزوم اتحاد جهانی برای مبارزه علیه تروریسم داشته و خطر تروریسم را خطری نه تنها برای روسیه بلکه برای تمام جهان معرفی کرده که تنها در سایه همدلی و همبستگی جهان می توان با آن مبارزه کرد.
این درحالیست که کشورهای غربی با حملات مداوم و پیاپی علیه روسیه، تحریم ها و فشار ناشی از آنها را علیه مسکو افزایش داده و حتی در زمینه مشکلات بزرگ جهانی از جمله بحران سوریه کارشکنی کرده و به آنها دامن می زنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала