حمل اسناد در بکس مخصوص توسط وزیر در امور Brexit

© REUTERS / Dylan Martinezحمل اسناد در بکس مخصوص توسط وزیر در امور Brexit
حمل اسناد در بکس مخصوص توسط وزیر در امور Brexit - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور Brexit دیوید دویس، اسناد مربوط به خروج از اتحادیه اروپا را در بکس مخصوص و غیرقابل نفوذ با خود حمل می کند.

 به گ به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تیلگراف نوشته است که دیوید دویس وزیر امور برکسیت اسناد مربوط به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را دربکس حمل می کند که در مقابل هر گونه نفوذ الکترومغناطیسی مقاوم است. این اقدامات امنیتی برای جلوگیری از نفوذ جاسوسان در نظر گفته شده است.
به گفته منابع خبر، بکس مذکور با سلول تحت عنوان «فارادی» محافظت می شود که مانع تاثیرات الکترومغناطیسی می شود. این سیستم تمامی دستگاه های کنترل از راه دور، جی پی اس و سیگنال های وای فای را خنثی کرده و از سرقت اطلاعات ممانعت می کند.
طوری که گزارش شده، دیوید دویس حتی ساعت مارک اپل خود را عوض کرده و مارک گارمین گرفته است تا مبادا از طریق ساعت استراق سمع صورت بگیرد.
تصمیم بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا روز 23 جون 2016 به همه پرسی گذاشته شد. بریتانیا روز 29 مارچ رسما اعلام کرد که پروسه خروج از اتحادیه اروپا را آغاز کرده است. در همین رابطه نامه ای به دونالد توسک رییس شورای اروپا نوشته و وی را از این مطلب مطلع ساخت. طبق قوانین اتحادیه اروپا و ماده 50 قرارداد لیسبون در خصوص خروج از اتحادیه اروپا، بریتانیا پس از دو سال باید روز 29 مارچ 2019 از اتحادیه خارج گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала