کلیمکن بیانیه پایانی نشست سران اتحادیه اروپا و اوکراین را کاغذ باطله نامید

© AFP 2023 / Sergei Supinskyکلیمکن گفت:" این بسیار ساده است: یک پارچه کاغذ دیگری برای ماچه نیاز است، چیزی که در حال حاضر در توافق نامه انجمن ذکر شده است؟ دست آورد ها در حال حاضر ثبت شده است". به گفته وی،متن بیانیه تنها توسط کارشناسان در نظر گرفته خواهد شد. و دیگران پس از 15 دقیقه اظهارات بی اهمیت را فراموش میکنند. شایان ذکر است،که نزدهمین نشست اوکراین و اتحادیه اروپا بتاریخ 13 جولای در کیف برگزار شد. و به دلیل اختلاف نظر،اعلامیه نهایی سند تصویب نشد.اما ریس جمهور اوکراین پتر پوروشنکو گفت که از نتایج این نشست راضی است.
کلیمکن گفت: این بسیار ساده است: یک پارچه کاغذ دیگری  برای ماچه نیاز است، چیزی که در حال حاضر در توافق نامه انجمن ذکر شده است؟ دست آورد ها در حال حاضر ثبت شده است. به گفته وی،متن بیانیه تنها توسط کارشناسان در نظر گرفته خواهد شد. و دیگران پس از 15 دقیقه اظهارات بی اهمیت را فراموش میکنند.  شایان ذکر است،که نزدهمین نشست اوکراین و اتحادیه اروپا بتاریخ 13 جولای در کیف برگزار شد. و به دلیل اختلاف نظر،اعلامیه نهایی سند تصویب نشد.اما ریس جمهور اوکراین پتر پوروشنکو گفت که از نتایج این نشست راضی است. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک،روزنامه "کرسپاندنت نوشت" که پاول کلیمکن وزیر امور خارجه اوکراین به این نظر است،که برای اعلام بیانیه نهایی اجلاس سران اتحادیه اروپا و اوکراین نیازی نیست.

کلیمکن گفت:" این بسیار ساده است: یک پارچه کاغذ دیگری  برای ماچه نیاز است، چیزی که در حال حاضر در توافق نامه انجمن ذکر شده است؟ دست آورد ها در حال حاضر ثبت شده است".

به گفته وی،متن بیانیه تنها توسط کارشناسان در نظر گرفته خواهد شد. و دیگران پس از 15 دقیقه اظهارات بی اهمیت را فراموش میکنند.

 شایان ذکر است،که نزدهمین نشست اوکراین و اتحادیه اروپا بتاریخ 13 جولای در کیف برگزار شد. و به دلیل اختلاف نظر،اعلامیه نهایی سند تصویب نشد.اما ریس جمهور اوکراین پتر پوروشنکو گفت که از نتایج این نشست راضی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала