کسر بودجه آمریکا افشا گردید

© Flickr / frankieleonکسر بودجه آمریکا افشا گردید
کسر بودجه آمریکا افشا گردید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پلان ترامپ برای مصارف منجر به کسر720 میلیارد دالر در بودجه آمریکا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز به استناد از گزارش دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید، کسری بودجه سال 2018 که از اول اکتوبر آغاز میگردد نیز با افزایش 149 میلیارد دالر، به 589 میلیارد دالر خواهد رسید.
این در حالی است که دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در تلاش است با کمک جمهوریخواهان در کنگرس ، برخی از طرح های هزینه بر از جمله در امور دفاعی را تصویب کند. در لایحه پیشنهادی بودجه سال مالی 2018 که از سوی دولت ترامپ ارائه شده است، چند ده میلیارد دالر به بودجه پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا افزوده خواهد شد.

از سوی دیگر، دولت آمریکا قصد دارد بزرگترین طرح تخفیف مالیاتی تاریخ این کشور را تصویب کند. با اجرای این طرح، صدها میلیارد دالر از درآمدهای مالیاتی دولت فدرال کاسته می شود. پیش بینی می شود با برهم خوردن توازن میان منابع درآمدی دولت فدرال و هزینه های فزاینده آن، آمریکا بار دیگر به دوران کسری بودجه های یک تریلیون دالری بازگردد.
البته دولت ترامپ، مقامات دولت سابق، از جمله شخص باراک اوباما، رییس جمهوری پیشین آمریکا را مسوول افزایش کسری بودجه و بالطبع، بدهی های دولت فدرال معرفی می کنند. به گفته مسوولان کنونی، اتخاذ سیاست انبساط مالی با هدف تامین هزینه برنامه های رفاهی و نجات موسسات مالی از ورشکستگی به همراه بی انظباطی مالی در دولت سبب شد تا صدها میلیارد دالر از پول مالیات دهندگان آمریکا از بین برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала