پوتین: روسیه با هیچ کشوری نخواهد جنگید

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время встречи с участниками студенческого стройотряда в строящейся школе поселка Дубовое Белгородской области
Президент РФ Владимир Путин во время встречи с участниками студенческого стройотряда в строящейся школе поселка Дубовое Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، کشورش قصد جنگیدن با هیچ کشوری را ندارد، ولی بر منافع خویش از راه‌های متمدنانه اصرار خواهد ورزید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری «ریا نووستی»، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جمع کارگران کارخانه معدنی «لبیدینسک» در بلگرادسکی روسیه گفت: «ما قصد نداریم با هیچکس به مشاجره، دعوا و یا جنگ بپردازیم، ولی معتقدیم که دیگران باید ما را به حساب آورده و به منافع قانونی روسیه احترام بگذارند. بنابراین ما از طریق راههای متمدنانه و قانونی روی دستیابی به منافع خویش اصرار خواهیم کرد.»
پوتین یادآور شد که روسیه یکی از بزرگترین کشورهای جهان هم از لحاظ وسعت خاک و هم از لحاظ جمعیت است. روسیه برای اینکه از منافع ملی خویش از راههای قانونی و متمدنانه دفاع کند، باید بتواند اطلاعات عینی و صادقانه و بدون تحریف تاریخی از خود ارائه دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала