جزئیات جدید دیدار پسر ترامپ با ویسیل نیتسکی

© AP Photo / J. Scott Applewhiteجزئیات جدید دیدار پسر ترامپ با ویسیل نیتسکی
جزئیات جدید دیدار پسر ترامپ با ویسیل نیتسکی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک،کانال تلویزیونی سی ان ان با استناد به منابع آگاه خبر داد،ملاقات پسر ریس جمهور امریکا دونالد ترامپ با وکیل مدافه روسیه نتالیا ویسیل نیتسکی در حضور حد اقل هشت نفربرگزارشد.

علاوه بر چهره های ذکر شده در رسانه ها چون خود ترامپ پسر،ریس ستاد انتخابات پل مانافورت،داماد ریس جمهور جارد کوشنر، ویسیل نیتسکی ،لابی رینات احمد شینا،و منتقد موسیقی راب گلدستون،در این ملاقات  دو شخص دیگر نیز حضور داشتند.که یکی از آنها به عنوان مترجم و دومی آن نماینده خانواده از روسیه  بود که خواستارسازماندهی این جلسه شده بود.کانال تلویزیونی گزارش دادکه منبع اسم این افراد را ذکر نکرده است.

پیش از آن نیویورک تایمز گزارش داد،که احمد شین،به عنوان مترجم اناتولی ساما چرنوه را نام گرفت.خود ساما چرنوه اعتراف کرد که  در آن زمان با  ویسیل نیتسکی کار میکرد و نخواست در موردحضور خود در این جلسه اظهار نظر کند.

قبلآ رسانه های ایالات متحده امریکا گزارش داد،که پسر دونالد ترامپ در ماه جون سال گذشته با میانجی گری امین آقالاروف با وکیل روسی ناتالیا ویسیلنی تسکی ملاقات کرد و انتظار داشت که اوبرخی دسیسه ها در مقابل هیلای کلیتون برای وی واگذار خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала