آغاز مانور نظامی تاجیکستان در نزدیکی مرز افغانستان

© Sputnik / Vitaliy Belousovآغاز مانور نظامی تاجیکستان در نزدیکی مرز افغانستان
آغاز مانور نظامی تاجیکستان در نزدیکی مرز افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشور تاجیکستان یک مانور گسترده نظامی سه روزه در قلمرو منطقه خودمختار کوهستان بدخشان واقع در نزدیکی مرز افغانستان را آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، فریدون محمد علیزاده رئیس دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع تاجیکستان گفت: کشور تاجیکستان یک مانور گسترده نظامی سه روزه در قلمرو منطقه خودمختار کوهستان بدخشان واقع در نزدیکی مرز افغانستان را آغاز کرده است. به گفته وی، این تمرینات بخاطر جلوگیری از ورود گروه های مسلح تروریستی متعدد از طریق افغانستان به تاجیکستان، صورت می گیرد. به گفته علیزاده، وظیفه اصلی اشتراک کنندگان این مانور نظامی، حمله به تروریست ها و نابودی آنها می باشد. همچنین استراتژی محاصره و از بین بردن نفوذ تروریزم بین المللی در قلمرو این کشور نیز جزء این تمرینات نظامی می باشد. این تمرینات به فرمان شرعلی میرزا وزیر دفاع تاجیکستان اجرا می گردد و حدود یک صد وسایل نقلیه زرهی، طیاره و تجهیزات نظامی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
مقامات تاجیکستان از نفوذ احتمالی گروه های تروریستی از افغانستان به قلمرو این کشور ابراز نگرانی می کنند.
قابل ذکر است که در دوماه گذشته، فعالیت های گروه های تروریستی و افراط گرایان در ولایات کندز، تخار و بدخشان افغانستان با ولایت ختلان و بدخشان تاجیکستان هم مرز هستند، تشدید یافته و امنیت این کشور را با خطر مواجه می سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала