جنگ بزرگ در خلیج فارس پیش بینی میشود

© REUTERS / Fatima Zahra Animation StudiosA picture taken from Animation film "Battle of Persian Gulf II" depicts an armed confrontation between Iran's Revolutionary Guards and the U.S. Navy
A picture taken from Animation film Battle of Persian Gulf II depicts an armed confrontation between Iran's Revolutionary Guards and the U.S. Navy - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منجم مراکشی: جنگ بزرگی در خلیج فارس رخ خواهد داد که آغاز آن از قطر است.

به گزارش اسپوتنیک ، علی عبدالرحمن العیس ، منجم مراکشی در گفت و گو با شبکه «المغاربه» گفت: نقشه های فلکی و تغییر جایگاه ستاره ها نشانگر بروز جنگی جدید بعد از سوریه در سایر کشورهاست.
وی درباره جنگ سوریه گفت که این بحران با پیروزی بشار اسد به پایان خواهد رسید.
این فرد همچنین پیشگویی کرد که داعشی ها به صورت غافلگیرکننده در خیابان های عربستان ظاهر می شوند به گونه ای که رسانه ها درباره این که آنها از کجا و چگونه و چه زمانی آمده اند حیرت زده می شوند.
العیس پیش بینی کرد که عربستان دچار تجزیه و چند دستگی میشود و این کشور به قبیله های در حال جنگ با یکدیگر تبدیل میگردد که هریک با یکی از امرا بیعت می کنند. ظهور داعش در این کشور نیز باعث به راه افتادن جوی خون می شود.
وی درباره سوریه نیز این طور پیش بینی کرد که از ابتدای زمستان، غبار جنگ به کلی از چهره این کشور زدوده میشود و ورزش و تئاتر و هنر جای آن را میگیرد.
ستاره شناس تأکید کرد سوریه به پاریس شرق تبدیل خواهد شد و اسد با اخذ تصمیمات مهم، سقف آزادی از جمله آزادی مطبوعات را در این کشور بالا خواهد برد و از آن الگویی برای قانون مندی جهت سایر کشورها خواهد ساخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала