قطر درخواست غرامت میکند

عضو شوید
دولت قطر قصد دارد علیه چهار کشور – عربستان سعودی ، امارات متحده عربی ، بحرین و مصر جهت درخواست غرامت به دادگاه قضایی بین المللی مراجعه نماید .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز ، وزیر اقتصاد و تجارت قطر شیخ احمد بن جاسم بن محمد آل ثانی گفت که دولت قصد دارد علیه چهار کشور — عربستان سعودی ، امارات متحده عربی ، بحرین و مصر جهت درخواست غرامت به دادگاه قضایی بین المللی مراجعه نماید.
او گفت قطر تمام مراحل لازم را انجام داده و به دادگاه منطقه ای و بین المللی علیه کشور های که تحریم ها را بر دوحه تحمیل کرده اند جهت مسولیت پذیری ،مراجعه خواهد نمود.
بتاریخ 5 جون عربستان سعودی ، امارات متحده عربی ، بحرین و مصر روابط دیپلماتیک شانرا با قطر قطع نموده و این کشور را متهم به حمایت مالی گروه های تروریستی و همچنین دخالت در امور داخلی دیگر کشور ها نمودند.
سپس آنها فهرست خواسته های شانرا که شامل 13 امتیاز بود در بدل لغو تحریم ها به قطر ارسال نمودند.دوحه این درخواست هارا غیر واقعی خوانده و از عملکرد مطابق با آنها خود داری نمود.
شیخ احمد بن جاسم آل تانی گفت ، ما اکنون با همان شرایطی مواجه هستیم که نیکاراگوا در دهه 1980 با آن مواجه بود و مجبور شد به دادگاه قضایی بین المللی مراجعه کند و در نهایت توانست غرامت کامل بگیرد. این دادگاه یکی از ابزارهایی است که ما می توانیم برای دریافت غرامت بابت خسارت هایی که به علت محاصره قطر به این کشور وارد شده است به آن متوسل شویم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала