بازدید پوتین از نمایشگاه بین المللی هوا- فضای ماکس – 2017 روسیه

© Sputnik / Michael Klimentyevبازدید پوتین از نمایشگاه بین المللی هوا- فضای ماکس – 2017 روسیه
بازدید پوتین از نمایشگاه بین المللی هوا- فضای ماکس – 2017 روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه 18 جولای از نمایشگاه بین المللی هوا- فضای ماکس 2017 در ژوکوفسکی در نزدیکی مسکو بازدید به عمل می آورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه 18 جولای از نمایشگاه بین المللی هوا- فضای ماکس 2017 در ژوکوفسکی در نزدیکی مسکو بازدید به عمل می آورد. طبق گزارش سایت قصر کرملین، رئیس جمهور پوتین همچنین در یک جلسه در مورد توسعه محصولات هوا- فضا صحبت خواهد کرد.
رئیس جمهور روسیه از محصولات هوا- فضای این نمایشگاه دیدن و با تجربیات و تحولات صنعت هوا- فضای روسیه و خارجی نیز آشنا می شود.
در نمایشگاه بین المللی هوا- فضای ماکس — 2017 روسیه ، بیش از 700 شرکت روسیه و 180 شرکت خارجی اشتراک می ورزند. علاوه براین، راکت جدید قابل کنترول زینیت " 9M100 " که برای سیستم های راکتی دفاع هوایی کشتی ها در نظر گرفته شده، به نمایش گذاشته می شود.
نمایشگاه بین المللی هوا- فضا ماکس 2017 از تاریخ 18- 23 جولای در سالون ژوکوفسکی واقع در نزدیکی مسکو برگزار می گردد. امروز سه شنبه این نمایشگاه بین المللی فقط به روی متخصصان باز می باشد و از تاریخ 20 جولای تا 23 بروی عمومی باز می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала