فیصدی توانایی ترامپ در مقابل کوریای شمالی

© REUTERS / Carlo Allegri/File PhotoU.S. Republican presidential nominee Donald Trump appears at a campaign roundtable event in Manchester, New Hampshire, U.S., October 28, 2016
U.S. Republican presidential nominee Donald Trump appears at a campaign roundtable event in Manchester, New Hampshire, U.S., October 28, 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد که اغلب مردم این کشور اعتقادی به توانایی «ترامپ» برای حل بحران کوریای شمالی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج نظرسنجی جدید که توسط ای بی سی نیوز و واشنگتن پست انجام شده نشان می دهد که 81 درصد از مردم آمریکا کوریای شمالی را تهدیدی برای کشور خود می دانند.
برهمین اساس فقط 36 درصد از مردم آمریکا معتقدند که ترامپ توانایی حل بحران کوریای شمالی را دارد و 63 درصد اعتقادی به ترامپ در این رابطه ندارند.
نتایج نظرسنجی نشان می دهد که میزان بی اعتمادی به ترامپ در میان دموکرات های آمریکا بسیار بالا است و 87 درصد از دموکرات ها به رئیس جمهور آمریکا بی اعتماد هستند و این میزان در میان جمهوریخواهان نیز 19 درصد است.
هر چند ترامپ تهدیدهای لفظی زیادی را علیه کوریای شمالی انجام داده اما پیونگ یانگ بدون توجه به این تهدیدها فعالیت های راکتی و هسته ای خود را ادامه داده و اخیرا نیزراکت قاره پیما را آزمایش کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала