اطلاعات ترکیه در مورد پایگاه های آمریکا در سوریه

© AP Photo / Syrian Democratic ForcesСолдат Демократических сил Сирии
Солдат Демократических сил Сирии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک ،این اطلاعات در رسانه ها در پس منظر وخامت روابط بین واشنگتن و انقره پس از تایید رئيس جمهور آمریکا دونالد ترامپ برای عرضه سلاح به کردهای سوریه ظاهر شد.

آژانس آنادوله ترکیه اطلاعاتی را مبنی بر استقرار پایگاه های نظامی آمریکا در سوریه منتشر نمود. گفته میشود که دو پایگاه هوایی آمریکا از سال 2015 در منطقه رمیلان و ولایت حسکه مستقر هستند. در ماه مارچ 2016 برای استقرار بالگردها پایگاهی در اطراف شهر عین العرب شروع به فعالیت نمود. این منطقه یکی از مسیر های کمک رسانی نظامی آمریکا به کردهای سوریه است.
علاوه بر این سه پایگاه دیگر در حسکه ذکر شده است. یکی از آنها که برای مبارزه با داعش در نظر گرفته شده اند، صد نظامی امریکایی و در دیگری حدود 150 نفر مستقر میباشند.
دو پایگاه دیگردر شهر منبیج مستقراست. از آنجا عملیات مشترک با نیروهای ارتش آزاد سوریه اجرا میگردد. همچنین از وجود دو پایگاه دیگر در شمال رقه خبر داده شده.
در دو پایگاه دیگر نه تنها نظامیان آمریکایی بلکه فرانسوی نیز مستقر هستند. از پایگاه سوم برای ارسال تجهیزات برای نیروهای کرد و همچنین به عنوان مرکز ارتباطی نیروهای ائتلافی و پایگاه عملیات برای مختل کردن ازتباطات داعشی ها استفاده می شود.
به گزارش آنادولو، پایگاه های نامبرده با سلاح های راکتی و توپخانه ای ، وسایل سیار و همچنین ماشین های زرهی مجهزمیباشند.
برعلاوه آمریکایی ها در مناطق مسکونی و کمپ های "اتحادیه دموکراتیک کردها " در کارگاه هایی مستقر هستند که می تواند به سرعت به نقاط عملیاتی تبدیل گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала