دموکراتهای آمریکا خواهان بررسی نقش ایوانکا ترامپ شدند

© AFP 2023 / Jewel SamadДочь медиамагната Дональда Трампа Иванка Трамп
Дочь медиамагната Дональда Трампа Иванка Трамп - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دموکراتهای حاضر در کنگره آمریکا خواستار روشن شدن نقش دختر رئیس جمهور این کشور در پرونده اتهامات «جرد کوشنر» و ارتباط وی با روسیه هستند.

به گزارش اسپوتنیک ، ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و از مشاوران ارشد وی که تا کنون در مورد ارتباط حلقه نزدیکان ترامپ با روسیه در امان مانده و کسی به نقش وی در مورد ارتباط احتمالی با مسکو توجه نکرده مورد سوءظن دموکرات های حاضر در کنگره قرار گرفته است.
در همین رابطه دموکرات های کنگره خواستار آن شده اند تا نقش ایوانکا و میزان تاثیر وی در ارتباط «جرد کوشنر» با روسیه مشخص شود.
جرد کوشنر همسر ایوانکا ترامپ است که نقش زیادی در اجرای سیاست های کاخ سفید بویژه در حوزه سیاست خارجی دارد.
چندی پیش اعلام شد که جرد کوشنر از سوی اف بی آی (پلیس فدراال آمریکا) در مورد ارتباط با روسیه مورد تحقیق قرار دارد.
هدف این تحقیق اف بی آی این است که بداند در دیدارهای میان کوشنر با سرگئی کیسلیاک سفیر روسیه و مدیر بانک روسیه در اواخر سال گذشته، در جریان انتقال ریاست جمهوری چه گذشته است.
گفته می شود جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ از سفیر روسیه در آمریکا خواسته بودتا یک خط ارتباطی محرمانه برای ارتباط با کاخ کرملین برقرار کند.
این خط تماس محرمانه برای مذاکره در مورد سوریه و سایر سیاست‌ها پیشنهاد شده است.
این وضعیت در حالی است که پسر ارشد ترامپ نیز اخیرا مورد تحقیق قرار گرفته است. چند روز قبل شبکه خبری «اِن‌بی‌سی» آمریکا امروز از ملاقات «دونالد ترامپ جونیور» پسر رئیس جمهور این کشور با یکی از ماموران امنیتی شوروی سابق در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 میلادی خبر داده بود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала