تحریم های جدید امریکا علیه روسیه بر صنعت نفت تاثیر می گذارد

© Sputnik / Vladimir Vedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر تحریم های جدید امریکا علیه روسیه بر صنعت نفت تاثیر می گذارد
تحریم های جدید امریکا علیه روسیه بر صنعت نفت تاثیر می گذارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعمال تحریم های جدید امریکا علیه روسیه می تواند عواقب ناگوار و ضربه شدید به اشتغال زایی در امریکا و همچنین به پروژه های نفت و گاز در سراسر جهان وارد کند.

به گزارش اسپوتنیک، رؤسای شرکت های نفتی و نمایندگان صنعت نفت هشدار دادند که پیشنهادات ایالات متحده می تواند به رقابت شرکت های امریکا صدمه وارد کند و به طور بالقوه مانع تولید نفت و گاز نه در روسیه بلکه در سراسر کشورهای جهان گردد.
لسلی بایر رئیس انجمن " Petroleum Equipment & Services Association " امریکا روز دوشنبه در نامه ای به رئیس نمایندگان جمهوریخواهان نوشت:" اعمال تحریم ها باعث کاهش نیرو و رکود اقتصادی در جوامع امریکا گردد و همچنین شرکت های امریکایی را در بازارهای جهانی با مشکلات گسترده مواجه می سازد.
طبق گزارش رسانه ها، جک جرارد رئیس انستیتوت نفت امریکا (American Petroleum Institute) گفته است، از اعمال تحریم ها علیه روسیه حمایت می کند. در عین حال، از اعضای مجلس نمایندگان خواست تا یک تغییرات اساسی را برای جلوگیری از عواقب ناگوار در این لایحه بیاورند.
برخی از نمایندگان جمهوریخواهان تمایل به تغییر در این لایحه را دارند، اما دموکرات ها می گویند این لایحه در قالب خودش باقی بماند.
شایان ذکر است، که مجلس سنای ایالات متحده در تاریخ 15 جون لایحه اعمال تحریم های جدید علیه روسیه و ایران را تصویب کرد. در این لایحه ، کاهش حداکثر مدت تامین مالی بانک های تحت تحریم در بازار روسیه تا 14 روز و شرکت های نفت و گاز تا 30 روز پیشنهاد شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала