کاخ سفید: ترامپ و پوتین دو بار در حاشیه گروه 20 باهم دیدار کرده اند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر کاخ سفید: ترامپ و پوتین دو بار در حاشیه گروه 20 باهم دیدار کرده اند
کاخ سفید: ترامپ و پوتین دو بار در حاشیه گروه 20 باهم دیدار کرده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه و رئیس جمهور امریکا پس از دیدار نخست خود بار دوم نیز باهم در حاشیه گروه بیست دیدار کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری رویترز به نقل از کاخ سفید می نویسد، ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ روسای جمهوری روسیه و امریکا برای بار دوم نیز در حاشیه نشست گروه بیست باهم دیدار کردند.

تفاهم ترامپ و پوتین - اسپوتنیک افغانستان
تفاهم ترامپ و پوتین

این خبرگزاری در باره جزئیات این دیدار چیزی مشخصی ننوشته است، اما پیش از این یان برمر موسس و رئیس تحقیقات بین المللی گروه اوراسیا گفته بود، که شب گذشته حدود یک ساعت دیدار دوم پوتین و ترامپ به طول انجامید. او برای نخستین بار به رسانه ها در این باره خبر داده بود.

برمر در مصاحبه با بلومبرگ گفته بود: در دیداری که روسای جمهور دو کشور داشتند، تنها رکس تیلرسون وزیر امور خارجه امریکا، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه، ترجمانان و اندکی از مردم شرکت داشتند و این دیدار بیش از دو ساعت طول کشید و پس از این دیدار یک دیدار دیگر هم در شب انجام شد که نزدیک به یک ساعت به طول انجامید که هیچکس در این باره خبر ندارد.

پیش از این تنها در باره یک دیدار ترامپ و پوتین در حاشیه گروه بیست در هامبورگ رسانه ها گزارش داده بودند. این دیدار 2 ساعت و 15 دقیقه به طول انجامید، که در اصل برای نزدیک به نیم ساعت برنامه ریزی شده بود. در این دیدار رهبران دو کشور در باره پیوندهای دو جانبه و همچنین در باره درگیری ها در سوریه و اکراین، وضعیت در اطراف کوریای شمالی و امنیت فضای مجازی گفت و گو و بحث کرده بودند.      

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала