دیدار وزیر امور خارجه افغانستان با سفیر فنلند در کابل

© AFP 2023دیدار وزیر امور خارجه افغانستان با سفیر فنلند در کابل
دیدار وزیر امور خارجه افغانستان با سفیر فنلند در کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صلاح‌الدین ربانی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، پیش از چاشت امروز، خانم انی مسکانن سفیر جمهوری فنلند دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، صلاح‌الدین ربانی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، پیش از چاشت امروز، خانم انی مسکانن سفیر جمهوری فنلند را که مأموریت‌اش در کابل به پایان رسیده است، برای ملاقات تودیعی در دفتر کار خویش به حضور پذیرفت.

در خبری که در صحفه وزیر امور خارجه افغانستان در شبکه اجتماعی فیسبوک نشر گردید، آمده است، ابتدا وزیر امور خارجه از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خانم مسکانن در راستای گسترش هرچه بیشتر روابط دوستانه و همکاری‌های دوجانبه میان افغانستان و فنلند اظهار قدردانی کرده و از همکاری‌های ارزنده فنلند با افغانستان در تأمین امنیت، بازسازی کشور و توانمندسازی زنان ابراز سپاس نمود.
سپس، خانم مسکانن از تعهد فنلند برای ادامه حمایت‌اش از افغانستان تا سال ۲۰۲۰ اطمینان داده و اظهار داشت که هلسنکی به درخواست افزایش تعداد نیروهای آن کشور در افغانستان نیز پاسخ مثبت داده است.
در ادامه این ملاقات، دو طرف در باره اوضاع کنونی کشور و همکاری‌های دوجانبه در ساحات مختلف میان افغانستان و فنلند بحث و تبادل نظر کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала