کوشش نا فرجام زن چینایی برای قاچاق صد ها ایفون در زیر لباسش

© Fotolia / Xin WangМолодая китаянка
Молодая китаянка - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک ، وی گوشی‌های همراه را به قسمت میانی بدن خود وصل کرده و با پوشیدن لباس‌های اضافی سعی در مخفی کردن آن‌ها داشت .

این زن که قصد عبور از مرز را داشت دستگیر شده است. بر اساس گفته‌های افسران گمرکی که وی را دستگیر کرده‌اند، در این تاریخ با وجود گرمی هوا، این زن جاکت آستردار روی تی‌شرت خود بر تن داشته است. هم‌چنین بازوها و پاهای او نسبتا لاغر بوده‌اند اما بالاتنه‌ی وی بیش از حد بزرگ و غیرعادی به نظر می‌رسیده و پس از این که افسران گمرک او را از آشکارساز فلزی رد می‌کنند، دستگاه به صدا در می‌آید.
سپس این فرد مظنون، مورد بازرسی قرار می‌گیرد و پلیس گمرک 102 گوشی iPhone و 15 عدد ساعت لوکس Tissot که در بالاتنه‌ی وی مخفی شده بود را کشف می‌کنند. وزن کل کالاهای در حال قاچاق توسط این زن حدود 18 کیلوگرم بوده است.  

البته این اولین تلاش برای قاچاق iPhone از هنگ کنگ به بخش اصلی چین نیست. پیش از این نیز افسران گمرکی گزارش‌های متعددی را در خصوص قاچاق آیفون‌های اپل منتشر کرده بودند. از آنجاییکه گوشی‌های اپل در هنگ کنگ بسیار ارزان‌تر از کشورهای دیگر هستند، اگر فردی در حین قاچاق آن‌ها دستگیر نشود، مسلما می‌تواند پول خوبی به دست آورد.
همچنین در ماه جنوری سال جاری نیز، مردی با 94 دستگاه از محصولات اپل که به شیوه مشابهی به بدن خود وصل کرده بود، دستگیر شد.
هنوز تعداد قاچاقچیانی که هر ساله از دست قانون فرار کرده و دستگیر نمی‌شوند، مشخص نیست.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала