ارگ : ایجاد ائتلاف نمایانگر آزادی بیان و دموکراسی است

© Wikipediaارگ
ارگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یونس فکور آگاه سیاسی به این باور است که بیشتر اوقات این گونه ائتلاف‌ها و احزاب سیاسی از سوی افرادی ایجاد می‌شود که از سمت‌های حکومتی‌شان برکنار می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از"سلام وطن‌دار"، شاه‌حسین مرتضوی سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان، گفته‌است "ایجاد ائتلاف‌ها و احزاب سیاسی در کشور بیان‌گر دموکراسی و آزادی بیان در است اما کسانی که در نظام اند و از حکومت انتقاد می‌کنند در حقیقت انتقاد‌های‌شان به خودشان برمی‌گردد".
بر اساس این گزارش، یونس فکور آگاه سیاسی به این باور است که بیشتر اوقات این گونه ائتلاف‌ها و احزاب سیاسی از سوی افرادی ایجاد می‌شود که از سمت‌های حکومتی‌شان برکنار می‌شوند و با هشدار به حکومت می‎خواهند خواسته‌های‌شان را بالای حکومت بقبولانند.
این اظهارات در حالی است که دو روز پیش حزب "محور مردم" با حضور رحمت‌الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی افغانستان و رنگین‌دادفر اسپنتا مشاور پیشین امنیت ملی این کشور اعلام موجودیت کرد.
عطامحمد نور والی بلخ، عبدالرشید دوستم معاون نخست رییس‌جمهوری افغانستان و محمد محقق معاون دوم ریاست‌اجرایی این کشور نیز چندی پیش "شورای عالی ائتلاف" را تشکیل دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала