تانک های «تی-90» روسیه به عراق می روند

© Sputnik / Pavel Lisitsynتانک های «تی-90» روسیه به عراق می روند
تانک های «تی-90» روسیه به عراق می روند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور ولادیمیر پوتین در امور همکاری های نظامی از فروش یک محموله بزرگ تانک های مدل «تی-90» به عراق خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر کوژین مشاور رئیس جمهور روسیه در امور همکاری های نظامی فنی تایید کرد، که نیروهای مسلح عراق یک محموله بزرگ از تانک های «تی-90» روسی را که کارآیی و قابلیت های خود را در جبهه نبرد سوریه به خوبی به نمایش گذاشته اند، به ارتش عراق تحویل خواهند داد.

تانک T-90 در سومین همایش بین المللی تکنولوژی انجینری - 2014 در ژوکوفسکی. - اسپوتنیک افغانستان
تانک تی-90

کوژین گفت: در نخستین محموله که به عراق تحویل داده شده است بیش از 70 تانک می باشد و محموله های دیگر نیز طی چند هفته دیگر تحویل داده خواهد شد.

او همچنان افزود، کشور کویت پیش از این خواستار خرید این نوع تانک شده بود و ما در این باره با این کشور گفت و گو خواهیم کرد.

پیش از این اعلام شده بود که شرکت دولتی کارخانه «اورال واگن» روسیه قرار است در سال 2017 تعداد 73 تانک «تی-90» به ارتش عراق تحویل دهد.

مشاور رئیس جمهوری روسیه گفت:- "قرارداد مناسبی برای فروش محموله بزرگی از این نوع تانک پیشرفته منعقد شده که ارزش آن را نمی توانم اعلام کنم. ولی باید بگویم تعداد این تانکها بسیار زیاد است".

یادآوری می کنیم، که تانکهای مدل «تی-90»، دارای توان نظامی بسیار خوب، سیستم هدایت آتش، خوروی زرهی دفاعی قابل اطمینان و قدرت مانور بالاست که برای جنگ در هر زمان از شبانه روز و در شرایط آب و هوایی و موقعیتهای جغرافیایی متغیر بسیار مناسب است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала