ترامپ در مورد جنگ در افغانستان با مقام های پنتاگون گفتگو کرد

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ در مورد جنگ در افغانستان با مقام های پنتاگون گفتگو کرد
ترامپ در مورد جنگ در افغانستان با مقام های پنتاگون گفتگو کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترمپ رییس جمهور ایالات متحده در یک گفت‌وگو با مقام‌های ارشد وزارت دفاع این کشور، گفت که از این مقام‌ها در بارۀ ماموریت جنگی شانزده سالۀ امریکا در افغانستان اطلاعات تازه شنیده است.

 به گزارش سپوتنیک به نقل از طلوع نیوز،آقای ترامپ هنگام دیدار از پنتاگون در بارۀ چگونگی پیکار با هراس‌افگنی به ویژه گروه داعش نیز از مقام‌های این نهاد تشریحات گرفت و این نبرد را ستود.

رییس جمهورایالات متحده در پاسخ به این پرسش که آیا تا کنون تصمیمی در بارۀ راهبرد تازه واشنگتن در افغانستان گرفته شده است یا نه، گفت که رسانه‌ها  ازاین تصمیم آگاه ساخته خواهند شد.

او همچنان گفت که با افراد فوق العاده برای دو ساعت در پنتاگون گفت‌وگو کرد اما نخواست جزییات این نشست امنیتی‌اش را فاش سازد.

این در حالی است که ایالات متحده امریکا نام پاکستان را در فهرست نام‌های کشورهایی جا داده است که به هراس افگنان پناه‎گاه امن فراهم ساخته اند.

در گزارش سالانۀ وزارت خارجه ایالات متحده امریکا از پاکستان همچون کشوری یاد شده است که به گروه های هراس افگن پناه گاه ها فراهم کرده است و این گروه ها از این کشور، حمله های شان را در افغانستان سازماندهی می کنند.

در بخشی از این گزارش آمده است که اسلام آباد در برابر طالبان افغان و شبکه حقانی از بهر کاهش تهدید ها در برابر منافع امریکا در افغانستان کارهای بسنده یی انجام نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала