مقاله واشنگتن پست ترامپ را به خشم آورده

© REUTERS / Carlo Allegri/File Photoمقاله واشنگتن پست ترامپ را به خشم آورده
مقاله واشنگتن پست ترامپ را به خشم آورده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک،مقاله منتشر شده در واشنگتن پست در مورد سرگی کیسلیاک سفیر روسیه در ایالات متحده و مشاور دفتر مبارزات انتخاباتی جفر سیشانس که در حال حاضر پست دادستان کل کشور را ایفا وظیفه میکند، ترامپ را به خشم آورد.

دونالد ترامپ در صفحه رسمی تویتر خود نوشت" نشت جدید اطلاعات از آمازون واشنگتن پست دررابطه با جف سیشانس دادستان کل  کاملآ غیر قانونی است…باید متوفق شود.

پیش از این روزنامه واشنگتن پست با اشاره به برخی از منابع اعلام کرد،که  کیسلیاک "قابل ملاحظه" مبارزات انتخاباتی را با سیشانس بحث کرد. و بطور خاص  سخن در مورد مواضع ترامپ در رابطه با روسیه گفته شده است و همچنین در مورد چشم انداز توسعه روابط میان دولت ها.روزنامه نقل میکند،که علاوه بر این ،سفیر و مشاوردر مورد سیاست های آینده کاخ سفید که"برای مسکو"بسیار مهم است سخن گفتند.

به گفته منابع کانال تلویزیونی ABCدادستان کل به دلیل این نشریات استعفا نخواهد داد. با توجه به کانال، سیشانسک در صورتی وظیفه اش را ترک میکند که کاخ سفید از پست اخراج اش کند.

ریس جمهور ایالات متحده امریکا واشنگتن پست و بزرگترین فروشگان آنلاین کشور آمازون را مورد انتقاد قرار داده بیان کرد که "آمازون و واشنگتن پست اخبار دروغین و ساختگی را منتشر میکنند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала