انتقاد تند احمدضیاء مسعود: اشرف غنی نابکار، قومگرا و دیکتاتوراست

© Sputnik / Zuhal SarhadGhani غنی مسعود
Ghani  غنی  مسعود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احمد ضیا مسعود میگوید: حکومت غنی با سرنوشت فروپاشی رژیم های دیکتاتوری و فسادپیشه که علیه مردم شان ظلم و استبداد روا داشته اند، روبرو شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مسعود مطلبی را به عنوان دست پاچگی حکومت از احتمال سقوط! در صفحه فیسبوکش نشر نمود. او مینویسد، حکومت هایی که با بحران مشروعیت سیاسی روبرو می شوند و پایگاه های مردمی خود را از دست میدهند ناگزیر می شوند تا دست به هر اقدام فراقانونی و غیرعادلانه برای حفظ خودکامگی و بقای قدرت شان بزنند.
وی تاکید کرده است که این روش ها و اقدامات می تواند شامل تصامیم غیراخلاقی، ضدمنافع ملی و نقض صریح قانون اساسی کشور باشد.
او می گوید که آوازه ممانعت، راه اندازی جنگ روانی علیه شخصیت های سیاسی و جلوگیری از حضور آنها در صحنه های سیاست افغانستان، یکی از همان اقدامات قومگرایانه، فرا قانونی و دیکتاتور مشربانه است که اشرف غنی از ترس سقوط حکومت وحدت ملی و جلوگیری از دادخواهی حق طلبانۀ نماینده های مردم به آن مبادرت ورزید است.
احمد ضیاء مسعود در ادامه گفته است که انزجار و نفرت سرتاسری از حکومت نابکار و فساد پیشه اشرف غنی سبب شده است تا ائتلاف ها و سنگرهای جدید سیاسی در برابر این حکومت نابکار و به خصوص شخص اشرف غنی به وجود آید. به باور وی، حکومت اشرف غنی با سرنوشت فروپاشی رژیم های دیکتاتوری و فسادپیشه که علیه مردم شان ظلم و استبداد روا داشته اند، روبرو شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала