ولکر:ایالات متحده امریکاباید درحل و فصل دونباس فعالانه شرکت ورزد

© Photo / Unsplashولکر:ایالات متحده امریکاباید درحل و فصل دونباس فعالانه شرکت ورزد
ولکر:ایالات متحده امریکاباید درحل و فصل دونباس فعالانه شرکت ورزد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کرت ولکرنماینده ویژه امریکا در اوکراین اعلام کرد،که ایالات متحده امریکا باید بیشتر در حل و فصل مناقشه در دونباس عمل کند.

به گزارش سپوتنیک، هیئت رسمی وزارت امور خارجه امریکا به رهبری ولکر از روز یکشنبه به این سودر دنباس قرار دارند.

 ولکر روز یکشنبه دریک کنفرانس مطبوعاتی در کراماتورسک که آنرا کانال تلویزیونی"112اوکراین" بطور مستقیم منشر کرد گفت" ما میخواهیم ،که امریکا بیشتر (در حل وفصل مناقشه در دونباس درگیرباشد).ما میخواهیم درک استراتیژی این مناقشه را توسعه دهیم تا بتوانیم برای بازسازی  این منطقه به پیش حرکت کنیم.

در پاسخ به سوال که آیا ایالات متحده امریکا تصور میکند که این جنگ داخلی نیست و تجاوزروسیه است، واکر گفت، ما این را میدانیم. ما دیدیم،که این مناقشه چطور آغاز شد.

قبلآ کیف  بار ها روسیه را در دخالت در امور اوکراین متهم کرد.و روسیه آنرا را رد میکند و این اتهامات را غیر قابل قبول میدانند.

وزارت دفاع روسیه به بار ها  گزارش داد،که برای شبه نظامیان تجهیزات نظامی،مهمات و کمک های دیگر را تامین نمی کنند. در وزارت دفاع اظهارات کیف را مزخرف مطلق  نامید و غیر قابل انتقاد میداند.

 سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اشاره کرد،که حضور نظامیان روسیه در دونباس بدون اثبات است و  تا حال حاضر علیرغم اتهامات تکراری هیچ کس قادر به نشان دادن شواهد نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала