وزارت داخله افغانستان با نشر اعلامیه ای حمله تروریستی امروز را سخت نکوهش کرد

© Photo / Naderiمحل انفجار
محل انفجار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان با نشر اعلامیه حمله تروریستی امروز غرب کابل را که شماری زیادی از افراد ملکی کشته وزخمی شدند، با شدیدترین الفاظ تقبیح و محکوم کرد.

وزارت امور داخله افغانستان با نشر اعلامیه حمله تروریستی امروز غرب کابل را که شماری زیادی از افراد ملکی کشته وزخمی شدند، با شدیدترین الفاظ تقبیح و محکوم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله با نشر اعلامیه حمله تروریستی را که در آن شماری از هموطنان ملکی ما شهید و زخمی شدند، جنایت علیه انسانیت دانسته و آن را به شدید ترین الفاظ تقبیح و محکوم می نماید.
حوالی ساعت 6:50 صبح امروز یک فرد تروریست با استفاده از یک موتر کرولا مملو از مواد انفجاری خود را در نزدیکی موسسه تحصیلات عالی زاول منطقه سر کاریز حوزه سوم امنیتی شهر کابل منفجر نمود که درنتیجه آن 24 فرد ملکی شهید و 42 فرد ملکی دیگر زخمی شدند.
ساحه رویداد توسط نیروهای پولیس ملی انسداد گردیده و مجروحین به اسرع وقت به شفاخانه ها انتقال شده اند. در این اعلامیه آمده است، "هدف قرار دادن افراد ملکی و شهروندان عادی کشور که سرگرم کار و بار روزانه و پیدا کردن لقمه نانی برای خانواده های خود می باشند، نشان می دهد که تروریستان، در دشمنی با مردم افغانستان هیچ فرصتی را فروگذار نکرده و هیچ اصول و اخلاقی را نمی شناسند.
وزارت امور داخله، ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا و استدعای صحت یابی به زخمیان رویداد تروریستی امروز در کابل، از مردم صلح دوست کشور می خواهد تا با نیروهای امنیتی به ویژه پولیس ملی کشور در راستای رد یابی تروریستان همکاری نموده و پولیس خویش را از موجودیت افراد مشکوک و تروریستان در محل آگاه سازند.
در پی نشر این اعلامیه، سران حکومت وحدت ملی نیز حمله انتحاری امروز پایتخت را سخت نکوهش کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала