رئیس جمهور غنی چندین نامزد وزیران جدید را معرفی کرد

© AP Photo / Rahmat Gulرئیس جمهور غنی چندین نامزد وزیران تازه را معرفی کرد
رئیس جمهور غنی چندین نامزد وزیران تازه را معرفی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس‌جمهور غنی در فرمان‌های جداگاه محمد حمید طهماسی را به حیث نامزد وزیران وزارت ترانسپورت و گل آغا شیرزی را به حث نامزد وزیر وزارت اقوام و قبایل، را معرفی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، اشرف غنی، رییس‎جمهور در فرمان‎های جداگانه نامزد وزیران وزارت‎های ترانسپورت و اقوام وقبایل، رییس ادارۀ ارگان‎های محلی، والی تخار و نیز رییس ادارۀ ثبت واحوال نفوس را معرفی کرد.
در فرمان‎های جداگانه رییس‎جمهور آمده است که محمد حمید طهماسی، به حیث نامزد وزیر وزارت ترانسپورت و گل آغا شیرزی به حیث نامزد وزیر وزارت امور سرحدات و قبایل، معرفی شده‌اند.
بر بنیاد این فرمان‎ها، وزارت دولت در امور پارلمانی موظف شده است تا این دو تن را رسمأ به مجلس نماینده‌گان برای گرفتن رأی اعتماد، معرفی کند.
از سوی هم، محمد الماس زاهد به حیث مشاور ارشد و نماینده خاص رییس‌جمهور در امور انسجام ملی گماشته شدند.
در یک فرمان دیگر، رییس‎جمهور عبدالمتین بیگ معاون ریاست عمومی امنیت ملی را به حیث رییس ادارۀ مستقل ارگان‌های محلی گماشته شده است.
در دو فرمان دیگر، رییس‎جمهور همایون محتاط را به حیث رییس ادارۀ مرکزی ثبت احوال نفوس و محمد ویس پایاب، به حیث معین تخنیکی توزیع تذکره الکترونیکی این اداره و نیز فضل‌الله مجددی را به حیث والی ولایت تخار، گماشته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала