پنتاگون تاریخ ظهور راکت مورد اطمینان با کلاهک هسته ای کوریای شمالی را مشخص ساخت

© Flickr / (stephan)پنتاگون تاریخ ظهور راکت مورد اطمینان با کلاهک هسته ای کوریای شمالی را مشخص ساخت
پنتاگون تاریخ ظهور راکت مورد اطمینان با کلاهک هسته ای کوریای شمالی را مشخص ساخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوریای شمالی قادر به قرار دادن یک موشک بالستیک بین قاره ای قابل اعتماد قادر به حمل یک کلاهک هسته ای تا سال آینده می باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گزارش محرمانه آژانس دفاعی پنتاگون، کوریای شمالی قادر به قرار دادن یک موشک بالستیک بین قاره ای قابل اعتماد قادر به حمل یک کلاهک هسته ای تا سال آینده می باشد.
ارزیابی ارگانهای نظامی بر آزمایشات راکتی کوریای شمالی صورت می گیرد. پنتاگون به این نتیجه رسیده است که کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی می تواند بر روی یک برنامه قابل اعتماد برای راه اندازی راکت های قاره پیما با کلاهک هسته ای تا سال 2018، کار کند. این به این معنا است که در سال آینده این برنامه عملی خواهد شد. ایالات متحده به تاریخ 11 جولای آزمایش سیستم دفاع ضد راکتی THAAD را در شبه جزیره کوریا انجام داد. در جریان آن با موفقیت راکتهای با بورد متوسط هدف قرار گرفت. که کشورهایی چون کوریای شمالی آن را می تواند تولید کند. کوریای شمالی اولین بار است که با موفقیت موشک های بالستیک قاره پیما را آزمایش می کند. به گفته کارشناسان، راکت "هواسئونگ — 14" که توسط کوریای شمالی تولید می شود قادر به بورد 6200 مایل تقریبا (9980 کیلومتر) است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала